Oczywiście! Wszystkie zakupione u Nas produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. Warunkiem Zwrotu jest wypełnienie oświadczenia formularza (wzór)  i odesłanie produktu  do naszej siedziby. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, a metki muszą być na miejscu. 

Jesteśmy sklepem internetowym, dlatego realizujemy dostawy na wskazany adres. Aktualnie nie ma możliwości odbioru własnego.

Oczywiście, że tak! 

Siedziba sklepu znajduje się we Wrocławiu

Aktualne formy płatności dostępne są pod tym linkiem : Link

Robimy wszystko żeby Wasze zamówienia trafiały do Was najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj wysyłamy zamówienia tego samego dnia i często zdarza się, że zamówienie dociera następnego dnia. Natomiast trzeba brać pod uwagę weekendy i święta przez co dostawa może się przedłużyć. 

W przypadku zamówień powyżej 350 zł dostawa jest darmowa. 

Zamówienia dostarczane przez kuriera kosztują 20 zł, natomiast dostawy do paczkomatu 15 zł. 

Aktualnie nie przewidujemy takiej opcji.

W trakcie realizacji zamówienia dostają Państwo maile z informacją o aktualnym statusie:

  • oczekujące na płatność – czekamy na zaksięgowanie płatności
  • w trakcie realizacji – przygotowujemy paczkę
  • zrealizowane – wysłaliśmy paczkę 

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaku. Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.

Skontaktować się z Nami można za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośrednio poprzez email: sklep@cyclingmarket.pl 


577 – 925 – 537